НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА

ОСВІТА

2005р. – Тернопільський експериментальний інститут педагогічної освіти, спеціальність «Філологія», вчитель англійської мови і літератури, німецька мова, зарубіжна література, м. Тернопіль.

2018р. – міжнародне академічне стажування. Internship at West-Finland College, Huittinen. Finland

2022р. – Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, аспірантура за спеціальністю 011 Освітні та педагогічні науки.

2023р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні та педагогічні науки «Управління змінами в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти».

2024р. – міжнародне стажування. ECUR 498.3 Current Methods in Teaching English as a Global Language. The Sascatchevan Educational Leadership Unit College of Education, University of Saskatchevan, Canada.

ВИРОБНИЧА ТА НАВЧАЛЬНО-НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

2004-2005р.р -вчитель англійської мови у ТЗОШ№22, м.Тернопіль.

2005 – 2018р.р. – вчитель англійської мови у ТЗОШ№14 ім.Б.Лепкого

2018р. – до тепер – заступник директора із науково-методичної роботи у ТЗОШ№14 ім. Б.Лепкого.

2021р. – до тепер – лектор курсів підвищення кваліфікації при ТКМЦНОІМ (Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій і моніторингу.

2024р.- старший викладач кафедри інформаційної діяльності та соціальних наук Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя

НАВЧАЛЬНІ КУРСИ

Формування фахової/професійної компетенції в умовах впровадження концепції НУШ

НАУКОВІ ПРАЦІ

Публікації  категорії Б.

 Боднар О., Горішна О. Сутність та взаємозв’язок основних понять теорії управління змінами в освіті у філософсько-соціальному аспекті. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». 2020. Випуск 8 (15). URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/191 .

Горішна О. Особливості класифікацій змін в освітньому процесі. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2021. Вип. 2 (46). С. 259-267.

Горішна О. Алгоритм управління змінами в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. Імідж сучасного педагога. 2021. 2 (197). C. 5–11. URL: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-2(197)-5-11 .

 (25). URL: https://doi.org/10.33296/2707-0255-13(25)-18 .

6.      Боднар О., Горішна О. Функції управління закладом загальної середньої освіти в умовах змін. Імідж сучасного педагога. 2021. (6 (201). С. 5–10. URL: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-5-10 .

Монографія (колективна)

Публікації у міжнародних виданнях

Боднар О., Горішня О. Зміна вектору управління освітнім процесом в умовах модернізації освіти. Science and society. 2018. № 3. с. 109-119.

 O., Boyko M., Horishna O., Naumchuk V. Conceptual essence of change of management models in the educational environment: theory and practice. Applied Linguistics Research Journal. 2021; 5(8): р.26-35. 10.14744/alrj.2021.75547.

URL: https://alrjournal.com/jvi.aspx?un=ALRJ-75547&volume

Scientific foundations of modern pedagogy: collective monograph / Bets I., Bets Yu., Filippov M., etc. Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2020. 146 р. Available at : DOI : 10.46299/isg.2020.MONO.PED.II.  URL: https://repo.odmu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/8145/Monograph.pdf

Bodnar O., Horishna O. Modern Determinants of Change Management in the System of General Secondary Education in Ukraine. Eruditio et Arts. 2/2023 (7): p.145-164. URL: http://eruditioetars.ans-ns.edu.pl/ (Rectification). http://eruditioetars.ans-ns.edu.pl/images/czasopismo/2024/wstep.pdf